2016. január 4., hétfő

Díj


Sziasztok! :3 Ezúttal nem valami történettel jöttem, hanem valami teljesen mással, amit eddig még egyetlen egyszer kaptam az életemben bármely írásomra (nem kpopos, amire kaptam valamit :D), én viszont hihetetlenül hálás vagyok. Köszönöm szépen Katusnak, aki a nyár folyamán egy nagyon nagyon jó barátnőm lett (vagyis hát remélem, hogy ő is így gondolja xD). Nagyon boldog voltam, mikor megláttam ezt a díjat, köszönöm. 

A díj szabályai:

1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról tíz dolgot!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Tegyél fel tíz kérdést!
5. Küldd tovább tíz embernek!

10 dolog magamról:
  1. Az egyik legnagyobb BABY vagyok.
  2. Szeretek sírni.
  3. Imádom a macskákat, három macskám volt eddig, ebből az egyik eltűnt, most pedig van egy idős és egy fiatal cicusom, az utóbbit teljes mértékben én neveltem fel két hetes kora óta. Talán ezért is olyan fontos számomra. 
  4. Csendes típus vagy, barátságos, azonban túl kedves.
  5. Nagyon szeretek írni, szeretnék komolyabban foglalkozni az írással és sikeresebb lenni, csak lusta vagyok.
  6. Animefan voltam, azonban mára már nagyon nagyon ritkán nézek animéket, annak ellenére, hogy japánt tanulok.
  7. Rossz tulajdonságom, hogy rengetegszer ítélkezek külsőről.
  8. Borzasztó gyenge az immunrendszerem, meg úgy mindenem. Rengeteg problémám van.
  9. Imádom a savanyú gumicukrokat.
  10. Utálom a fogaimat.
10 kérdés, amire válaszolok:
  1. Mióta írsz? 2013 óta írok komolyabban - már, ha mondhatom az akkori szerzeményeimet annak... -, azaz tulajdonképpen pontosan három éve.
  2. Mennyire borít ki, ha egy yaoi fanfiction-ben (már, ha szereted) felcseréli az író a seme-uke szerepet? Nem teljesen értem a kérdést, mert ha úgy gondolod, hogy meg van "határozva", hogy ki az uke és ki a seme az adott párosnál, akkor nem zavar. Ha viszont... nem, nem tudom értelmezni. xD
  3. Lusta vagy neki kezdeni írni? Igazából nem, csak sokszor elkalandozok közben a zenék között és végül nem tudom befejezni, amit elkezdtem. >w<
  4. Mit tartasz a legnagyobb gyengeségednek? Az immunrendszeremet. xD Na jó, a csendességemet és azt, hogy sokszor nem merem kimondani, amit gondolok. Ó, és a lámpalázam.
  5. Miért kezdtél bele az írásba? Hm, nem is tudom már. Először valami versszerűséget írtam, aztán annyit olvastam, hogy én is elkezdtem írni. Őszintén nem tudom, miért kezdtem bele, de életem egyik legjobb döntése volt.
  6. Van más ázsiai ország, ami iránt érdeklődsz? Persze, Japán mindenféleképpen, ha már egyszer azt tanulom, azonban Kína is érdekel, meg muszáj lesz kíniul is megtanulnom a japánhoz. ;;
  7. Szoktál arra gondolni, mi lenne, ha nem írnál? Nem, soha nem gondoltam még erre. Nem tudok írás nélkül élni.
  8. Sokat olvasol? (Nem fanfiction, hanem könyv) Régen sokat olvastam, mostanra már nem annyi, de olvasok.
  9. Milyen idegen nyelveket beszélsz? Még, ha beszélném... egyébként angol és japán.
  10. Ha lenne alkalmad, és egy napot az Ultimate Biasoddal tölthetnél, mit csinálnátok? Két UB-m van, most mit tegyek? xD Szerintem elég sokan tudják, hogy Jung DaeHyun az egyik, a másik viszont Park JinYoung (Junior). Mivel mindketten busaniak, ezért azt hiszem szeretnék elmenni velük Busanban (természetesen külön, nem akarok veszekedést, bár lehet, jól esne, hogy rajtam vitáznak :D). Szeretném annyira megismerni őket amennyire csak lehet. Szeretném látni őket nevetni és énekelni, csak nekem. Szeretnék velük a tengerparton sétálni, miközben mindenféléről beszélünk. Szeretnék szórakozni velük és megölelni őket. Biztosan sírnék a nap folyamán többször is...
10 kérdés, amit felteszek:
  1. Miért lettél Kpopper?
  2. Mi a célod?
  3. Mire vagy a legbüszkébb az életedben?
  4. Kik a kedvenc yaoi párosaid?
  5. Mennyire szoktad rosszul érezni magad, amikor nem ír senki semmit egy új fejezetedre a történeteidben?
  6. Szoktál más íróknak tanácsot adni?
  7. Mennyire gondolod komolyan az írást, mit szeretnél elérni?
  8. Mi az, amit a világon a legjobban szeretnél?
  9. Ki az az ember a kpop csapatokon belül, aki meg tud siratni vagy felvidítani téged bármelyik pillanatban?
  10. Hiszel a természetfelettiben?
Jelöltek (oda teszitek ki, ahová akarjátok):

Hanó Renáta (TheHenciklopédia)
Vivien Ruszó
Baek Hee Moon (Nida)
Kyra Mészáros (Noel)
Letty Vitárius
엔치
Szabó Anna (Aquatic)


Még szerettem volna jelölni, de nem tudom, kit akartam...
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat!

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése