2015. december 25., péntek

Még egy nap - Prológus

Sziasztok! Ezúttal azt hiszem, minden idők egyik legaranyosabb DaeJae fanficével jelentkezem. Még nem olvastam olyan nagyon sokat, de ez a kedvencem. Nem szeretnék semmit mondani a történettel kapcsolatban, de garantálom, hogy megéri elolvasni, mert hihetetlenül tehetséges maga az író is. 

Író: IchigoKeks
Szereplők: DaeHyun és YoungJae, de feltűnik a többi B.A.P tag is
Műfaj: angst
Figyelmeztetések: yaoi


Amikor visszagondolok az első alkalomra, mikor találkoztam veled,
a szívem gyorsan kezd dobogni és nem tudok segíteni, de mosolygok, még úgy is, hogy könnyek gördülnek végig az arcomon.
Minden télen emlékezni fogok az első találkozásunkra, három hét volt még Karácsony előtt.
Csípős hideg volt és hópelyhek táncoltak keresztül a fehér levegőn, ami kijött a számon.
Dühös voltam, amiért anya bevonszolt a munkahelyére, nem akartam odamenni, de könyörgött nekem és megígérte, hogy ez lesz a legjobb karácsonyi ajándék.
És én tényleg a legjobb ajándékot kaptam a földön, csak később jöttem rá… az ajándék jelentésére.
Hálás vagyok neki. Nélküle mi nem találkoztunk volna. Ő valószínűleg már előttünk tudta ezt. Gondolod, hogy érezte, hogy mi egymásnak voltunk rendelve?
Most, hópelyhek táncolnak a szemeim előtt.
A kezeim hidegek, az ujjaim pirosak, de nem fogok visszamenni.
Itt fogok maradni veled egész nap.
Karácsony van. Hoztam neked egy kis ajándékot, remélem tetszeni fog.
Remélem, láthatlak mosolyogni, mert nagyon szeretem a mosolyodat; boldoggá tesz.

Trailer


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése